Nizkohidratna granola

Prepovedano basanje s pestmi!

 

Tisti jogurt za zajtrk gre v solo izvedbi kar malce težko po grlu. Ko bi le bilo možno vanj kaj stlačiti in ga konkretno oplemenititi.

granola-6
Nikar se ne sekiraj, kajti od zdaj naprej se bo tvoj jutranji jogurt bohotil s slastno in hrustljavo granolo, ki ima nizko vsebnost ogljikovih hidratov!

granola-4
Za polno zgranoliran kozarec si priskrbi:
200 g poljubnih oreščkov
pest lanenih semen
pest sezamovih semen
pest sončničnih semen
pest kokosovih kosmičev
20 g kokosovega masla
2 pesti kapljic temne Cavalier čokolade s stevio
50 g ilofiliziranih malin
2 zvrhani žlici naravnega sladila v prahu SugarSweet Soft (ali sladkorja v prahu)
cimet v prahu

granola-1
Vse željene oreščke vrzi vkup in jih divje nasekljaj. Majhne nasekljančke prelij s stopljenim maslom ter zasuj z vsemi semeni in kokosovimi kosmiči. Posuj s SugarSweet Soft (ali sladkorjem v prahu) in dobro premešaj.

granola-9
Po pekaču enakomerno razporedi granolo, jo malce posuj s cimetom in pekač zarini v pečico, razkurjeno na 180 stopinj. Po 10- 15 minutah peke, granolo dobro ohladi ter jo razdrobi in zmešaj s čokoladnimi kapljicami in ilofiliziranimi malinami.

granola-10
Tako, v izjemno kratkem času ti je uspelo ustvariti izvrstno granolo, ki se odlično vštuli v zajtrke, osnovane na jogurtu ali mleku.

granola-5
Veselo hrustanje pa je še bolj sladko, saj ne vsebuje skoraj nič ogljikovih hidratov! Da bo hrustljava grmada ostala sveža, jo lahko v neprodušnem kozarcu ali drugi posodi hraniš dlje časa.

granola-3
Dober jutranji tek!

6 comments

Leave a Reply