Lahke ovsene palačinke

Že nepošteno dobre palačinke, utopljene v jagodnem pireju

 

Palačinka je nesporna kraljica domačih slaščic. Odlikujeta jo hitra in preprosta priprava ter zmožnost pričaranja nasmehov, ko zagrizeš vanjo za zajtrk, po lahkem kosilu ali za večerjo. Z današnjim receptom nadaljujeva v slogu rezanja nepotrebnih kalorij in ti tako na krožnik zvrneva palačinke iz beljakov, ovsenih kosmičev in banane. Pripravi se na nasmeh, rdeč od jagod.

spinaca-9
V 5 palačink ne spada nič drugega, kot:
4 beljaki
80 g ovsenih kosmičev
1 zrela banana
1 žlička ekstrakta vanilije
kokosovo maslo ali rastlinsko olje

Sladkor ni potreben, ker je že banana dovolj sladka.

spinaca-4
Za kričeče rdeči nadev si pričaraj:
pest zamrznjenih jagod
pest svežih jagod
SugarSweet ali sladkor po okusu

spinaca-6

Ovseni kosmiči so idealen kandidat za zdrav in hranilen zajtrk ter odličen vir prehranskih vlaknin, saj med žiti vsebuje največ topnih vlaknin – beta-glukanov, ki dokazano znižujejo holesterol v krvi in zmanjšujejo tveganje za razvoj bolezni srca in ožilja. Ravno zaradi visoke vsebnosti vlaknin so ovseni kosmiči dobrodošli pri shujševalnih dietah, ker nasitijo za dlje časa, imajo nizek glikemični indek, urejajo prebavo in spodbujajo izločanje vode.

Če misliš, da je masa za običajne palačinke hitro pripravljena, se pripravi na mikser ekspres.
Beljake, ovsene kosmiče in razkosano banano zalučaj v mešalnik za smoothije, prilij žličko ekstrakta vanilije ter obrni gumb. Vreščeče mešanje sestavin bo najverjetneje spodilo kužka iz kuhinje in vrglo slabšo/boljšo polovico s stola po tleh, ampak na poti do palačink naj te nič ne zmoti.

spinaca
Ko je masa homogena, segrej ponev. Vanjo položi malo kokosovega masla ali druge rastlinske maščobe in se veselo loti peke palačink. To je poseben obred, pri katerem ti že od nekdaj prvo palačinko nekdo odtuji. Ostale pa le brani s kuhalnico in napadalno držo.
Gosto maso kar vlij v ponev, palačinke pa naj bodo v velikosti ameriških.

spinaca-11
Ko so palačinke pečene in kradljivci palačink na spodobni razdalji, se loti priprave jagodnega pireja. Zmrznjene jagode vtresi v kozico in jih na srednjem ognju segrevaj, dokler se ne zmehčajo. S paličnim mešalnikom jih spretno spasiraj do rdečega pireja.
Pusti, da nekajkrat zabrbotajo, nato jih sladkaj po okusu in odstavi.

spinaca-10
Palačinke nameči eno na drugo in jih prelij s sladko kislim pirejem. Sladki kupček veselo okrasi še z narezanimi jagodami.

spinaca-8
Dišeči krožnik postavi na mizo in opazuj, kako se prišleki prerivajo in renčijo v boju za sladek grižljaj.

spinaca-7

Ena palačinka, oblita z jagodnim pirejem vsebuje okoli 100 kcal.
Če nimaš preostalih rumenjakov kam vtakniti, lahko za isto količino palačink uporabiš 3 cela jajca, vendar se bo tako njihova hranilna vrednost spremenila.

Pa dober tek!

2 comments

Leave a Reply