Jagodni smoothie s sirotko

Dobrota je sirotka

 

Tristo kosmatih kivijev, kako se nama je zaluštalo po sladkem in zdravem napitku! Smoothie s sladkimi jagodami in banano ter s hranilno sirotko je popoln kandidat za potešitev tovrstne žeje.

DSC09937
Hranilni vrtinec je vase posrkal:
300 g jagod
200 ml sirotke
1 manjšo banano
1 žlico nastrganega kokosa

DSC09891
Pri pripravi sadja za smoothie ni treba odkrivati tople sirotke – jagode operi in jim odstrani kapice, banane pa olupi in nalomi. V mešalnik za smoothije poleg rdeče-bele dvojice vsuj še žlico nastrganega kokosa.

DSC09895

Sirotka je tekoč stranski izdelek, ki nastane med predelavo mleka v sir. Vsebuje do 5% laktoze, približno 5% beljakovin, do 0,4% maščob in okoli 0,5% skupnih rudnin. 100 g sirotke vsebuje le 26 kalorij.
Šele v zadnjih letih so mlekarne sirotko začele tržiti, namesto da jo odlivajo v odtok ali z njo krmijo živino. Raziskave so namreč pokazale, da je sirotka najkakovostnejši mlečni izdelek, saj vsebuje malo maščob, veliko rudnin in vitaminov. Beljakovine, pridobljene iz sirotke, so pomemben del prehrane v bodybuildingu in pri drugih športih, ki zahtevajo moč, za krepak imunski sistem pa skrbijo tako, da povečujejo proizvodnjo glutationa, enega najmočnejših antioksidantov.

Sadne sestavine zalij s sirotko in prepusti mešalniku, da naredi tisto, kar dela najbolje – s podivjanim miksanjem za sestavinami izbriše vsakršno sled o trdnem agregatnem stanju.

DSC09899
Plemeniti jagodni napoj vlij v kozarec, vanj frcni ščepec nastrganega kokosa…

DSC09925
… in slastni napitek cmokaje posrkaj do zadnje kapljice!

DSC09962
Čin-čin!

Leave a Reply